Povestea unui campion!

Cine e RE/MAX - Povestea!

Cum a inceput

Nemultumit de renumele prost pe care amatori slab pregatiti si cu jumatate de norma l-au adus profesiei de agent imobiliar, Dave Liniger a inceput in 1973 o companie in domeniul imobiliar care se limita sa angajeze numai profesionisti dedicati intrutotul carierei in industria imobiliara. El a dorit o companie in care cumparatorii si vanzatorii puteau intra pe usa oricarui birou de tranzactii imobiliare cu increderea ca vor beneficia de serviciile profesionale de care are nevoie o tranzactie atat de importanta.

Crestere Continua

Desi cresterea RE/MAX in primii ani nu a fost spectaculoasa, compania a crescut in fiecare luna inca de la infiintare. Conceptul care lui Dave Liniger i-a parut foarte logic si puternic, era extrem de periculos pentru situatia industriei de atunci. Eforturi concertate au fost facute pentru a impiedica cresterea companiei. La sfarsitul anului 1973 erau numai 21 de agenti si 8 birouri.
Pana in 1976 erau 100 de agenti si  în 1977, cu 480 de agenti in sistem, RE/MAX a castigat Numarul 1 ca dominanta in piata in orasul Denver. In acelasi an compania s-a extins si in Canada.
In 1978, RE/MAX numara 100 de birouri si 1000 de agenti – si un balon cu aer cald a devenit logo oficial pentru corporatie. In 1980 compania avea 3000 de agenti.
In 1984, erau 5000 de agenti. In anul urmator aproape 3000 de agenti au venit in sistem. In 1986 RE/MAX detinea 1000 de birouri si 10 000 de agenti. In 1987 era numai o companie mare in domeniul imobiliar in Statele Unite. In 1988 RE/MAX a devenit cea mai mare companie in domeniul imobiliar din Canada si existau 20 000 de agenti in America de Nord.
In 1990 agentii RE/MAX au inchis 636 366 de tranzactii totalizand 63,96 miliarde de dolari in vanzari. In anul urmator RE/MAX a ajuns si in Caraibe unde astazi este cea mai mare operatiune in domeniul imobiliar din regiune. In 1992 RE/MAX s-a extins si in Mexic.
In 1994 a fost lansat RE/MAX Satelite Network care transmite programe de educatie continua 6 ore pe zi catre toate birourile RE/MAX din America de Nord. Nici o alta companie in domeniul imobiliar nu opereaza un sistem de training de o asmenea magnitudine.

Crestere Internationala Continua.

In 1995 RE/MAX s-a extins si in Africa de Sud, Europa si Israel. Site-ul WEB al companiei a fost realizat cu link-uri catre toate listarile RE/MAX de proprietati si profilurile de agenti din America de Nord.
In 1996 RE/MAX International a fost premiata de revista Income Opportunities - Franchise Relations Award – pentru suport, training si servicii de comunicatie oferite francizatilor.
Expansiunea continua cu birouri operand in America Centrala si Australia – si pana la sfarsitul anului RE/MAX avea birouri in 20 de tari de pe cinci continente.
Am depasit 119 400 de agenti, 6740 de birouri in peste 63 de tari.

Cei mai Productivi Agenti

Conceptul de baza a permis lui RE/MAX (Real Estate Maximum) sa devina cea mai productiva organizatie cunoscuta in industria imobiliara. Agentii RE/MAX in medie aveau mai multa experienta si vindeau mai multe proprietati decat alti agenti in domeniu. Si el un fost agent de top, Dave Liniger a format birourile RE/MAX in asa fel incat agentii sa imparta in mod egal cheltuielile de operare ale biroului. Asta insemna ca fiecare agent trebuia sa fie suficient de bun incat sa genereze venituri din care sa plateasca o anumita taxa lunara.

In mod traditional, Broker/Owner-ii

Cereau agentilor sa plateasca jumatate din veniturile lor pentru a acoperi cheltuielile de operare. Structura traditionala era o afacere buna pentru incepatori, cei cu jumatate de norma si agentii de duzina. Ei isi permiteau sa nu vanda cu lunile si sa nu piarda bani personali. Pentru acesti agenti ideea de a plati lunar cheltuieli pentru birou era terifianta. Numai cei mai experimentati, competenti si de succes agenti beneficiau in sistemul RE/MAX.

Succesul atrage Succes

Interesant este faptul ca in momentul in care profesionisti adevarati incepeau sa lucreze in acelasi birou aptitudinile lor se imbunatateau si mai mult. Era un caz clasic in care deveneai un jucator de golf mai bun daca jucai cu jucatori mai buni.
Abordarea RE/MAX a avut un impact profund in industrie, iar astazi are multi imitatori. Dar nimeni inca nu a reusit sa atinga nivelul de profesionalism al agentilor RE/MAX.
Intradevar, consumatorii si altii din industrie continua sa vada RE/MAX ca pe o oragnizatie careia i se afiliaza profesionisti de top din industria imobiliara.
Agentii RE/MAX au in medie 12 ani de experienta depasind cu mult media in industrie. De asemenea ei isi depasesc colegii din bransa prin dedicatie profesionala – un semn al educatiei lor avansate in domeniul imobiliar si marketing.

Schimbare

Stim cu totii cat de important este sa tinem pasul cu schimbarea – sa anticipam noi tendinte in piata si sa integram noi tehnologii. In RE/MAX recunoastem ca trebuie sa fim mereu cu un pas inainte si sa oferim servicii complete, rezulatele cele mai bune.

Educatie si Training

Incurajam agentii imobiliari sa isi revizuiasca si sa isi imbogateasca cunostintele, sa fie mereu constienti de nevoile si ele in schimbare ale clientilor lor. Educatia si trainingul sunt elemente cheie pentru ca numai cei mai bine pregatiti agenti reusesc sa ofere serviciile de calitate pe care le asteapta toti de la RE/MAX.

Servicii de inalta clasa pentru clienti.

RE/MAX primeste printre cele mai bune note cand vine vorba de satisafacerea clientilor, la aproape orice categorie de servicii cum ar fi:
-planuri personalizate de marketing destinate sa atraga cel mai mare numar de cumparatori in cel mai scurt timp
-o retea de top care te ajuta sa vinzi/cumperi o proprietate
-servicii profesionale de relocare si de tranzactii comerciale.

O retea de colaborari in lumea intreaga

O retea de colaborari in intreaga lume ofera clientilor asistenta in a-l gasi pe cel mai bun.
De la agentul RE/MAX care iti vinde casa, la creditul ipotecar, si de asemenea la o gama larga de servicii asociate cu vanzarea si cumpararea proprietatilor.
Mai mult decat atat Asociatii de Vanzari RE/MAX sunt oameni de afaceri independenti care au un interes direct in a-ti vinde proprietatea.

Baloane dirijabile

Baloanele dirijabile sunt unul dintre cele mai recunoscute logo-uri din America de Nord. Desi sunt detinute si operate independent, flota corporatiei numara 100 de baloane cu aer cald, una din cele mai mari flote din lume.

Children’s Miracle Network

In timp ce birouri RE/MAX si regiuni s-au distins prin diferitele proiecte caritabile si comunitare, proiectul caritabil oficial RE/MAX este Children’s Miracle Network (CMN).
Agentii RE/MAX au donat milioane de dolari pentru spitalele CMN de pe intreg mapamondul.

www.remax.ro 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu